نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

....

1393/2/2 18:45
نویسنده : فریبا
628 بازدید
اشتراک گذاری

دلم فقط ی دونه ی دونه از این فرشته ها میخواد اگه دختر باشه که میشه همدمم مونسم رفیق تنهاییم موهاشو براش میبافم دست میکشم رو گونه هاش میتونه جای نداشته خواهرو برای باباش پر کنه لبخندمیبرمش عروسک فروشی براش ی عالمه عروسک میخرم بغلش میکنم گازش میگیرم نمیزارم غصه بخوره غماشو به جون میخرم  بهترین مدرسه ها ثبت نامش میکنم بهترین لباس ها رو براش میخرم ی جورایی که جلوش شرمنده نشم میزارم خودش رشته تحصلیشو انتخاب کنه به تکلیف که رسید خودش چادر گل منگولی سر کنه میشم رفیقش لبخنداگه ناراحت دیدمش میرم خودم از دلش در میارم دلیلشو میپرسم اگه دلش گیر کرده بود با طرفش حرف میزنم میگم که دخملمه مونسمه رفیقمه من سخت به دستش آوردمافسوسنباید دلشو بشکنه نباید ناراحتش کنه میگم اگه مرده پاش واسته میگم اذیت مذیت مال نامرداستناراحتشوهرش نمیدم اگه هم دادم به همه کسونش نمیدم به راه دورش نمیدمقلب

دلم فقط ی دونه ی دونه از این تپل مپلای خشگل میخواد از اینا که روزی هزار بار بگیرمشون توی دلم و براش ضعف برم از اینایی که میشن همه ی دنیام از اینایی که رفیق تنهاییم میشن و سکوت سرد خونمو گرم میکنن

دلم فقط و فقط  یدونه از اینا میخواد

اگه پسر هم باشه که میشه مرد زندگیم پشتمه هوامو داره  تکیه گاههمه دلش شکست میرم دنبال طرفش دلشو به دست میارم نیمزارم کسی اذیتش کنه با دلش بازی کنه بهش یاد میدم خودشم کسی رو اذیت نکنه

دلم فقط ی دونشو میخواد فرقی نمیکنه چه دختر چه پسررررررررررررررررررررررررر فقط دلم میخواد خجالت.................

میبرمش تو اسباب بازی فروشی ها براش تفنگ میخرم ماشینای رنگارنگ از اینا که کنترل داره میبرمش با خودم پارک حسابی تاب بازیش میدم براش بستینی میخرم باهاش حرف میزنمنیشخند

وقتی بزرگ شد سعی میکنم ی جوری سربازیشو بخرم نره آخه طاقت ندارم ازم دور بمونه اگه زن گرفت ی خونه درست میکنم که بالا سر خونم باشه بالا باشه هواشو داشته باشم ولی قول میدم مادر شوهر خوبی باشم از اینایی که عروسشون مثل دخترشونه هاهیپنوتیزم

دلم فقط ی دونه ی دونشو میخواد که همه چیزم به همین ی دونه وصلهناراحت

 

 

پسندها (1)

نظرات (31)

مامان شازده پاشا
2 اردیبهشت 93 18:27
توفقط یه دونه شودلت میخواد ولی من برات یه دوقلوش روآرزو میکنم .که طعم شیرینش روبچشی .هم مونس وهمدم داشته باشی هم یه تکیه گاه مثل باباش
فریبا
پاسخ
ممنون حکیمه جونمممممممممممممممممم عزیزمییییییییییییییییییییییییی
فریبا
2 اردیبهشت 93 21:27
الهی که از هردوتاش نصیبت بشه الهی آمین خدایا منتظرم یه روز برسه که ببینم فریبا جونی نوشته خدااااااااااااااااااااااااا از دست این وروجکا چکار کنم نمیزارن یه دقه بیام جلو سیستم
فریبا
پاسخ
خدا کنه فلیباااااااااااااا جون مرسی
ناديا
2 اردیبهشت 93 23:33
واي منم هميناي رو که گفتي ميخوام يعني ميشه خدا؟هواي سرد خونه رو خوب اومديايشالله از هرکدومش 1 دونه برات بفرسته تا هيچ وقت هيچ کدومشو کم نداشته باشي عززززززززززززززيززززززززززززم
فریبا
پاسخ
مرسی نادیاااااااااااااااااا واقعا خیلی تنهایمممممممممممممممممممم مرسی و همینطور خودت
راضیه
3 اردیبهشت 93 1:05
سلام خوشملم دلم برات تنگولیده بود عزیزم ان شاءالله خدا هردوتاشو سالمو صالح بهت بده گلم خییییییییییلی عزیزی برام
فریبا
پاسخ
سلام منم دلم برات تنگ شده خوبی؟؟؟؟؟؟مرسی دوستمممممممممممممممممممم
باران
3 اردیبهشت 93 9:38
الهی به حق حضرت زهرا خدا بهت میبخشه عزیزمفدات شم ممنون
آسمان
3 اردیبهشت 93 9:55
دوستم منم واست یه دو قلو را آرزو میکنم در ضمن خودمم دو قلو دوست دارم یه دختر و یک پسر
فریبا
پاسخ
ممنون آسمان
مامان پرنيان
3 اردیبهشت 93 13:16
سلام عزيزكم قربونت برم با اون دلت الهي كه خدا ي دونه ي دونه بهت ني ني هاي خوشمل بده كه وقت سرخاروندن و وب نوشتن نداشته باشي گلكم
فریبا
پاسخ
خدا کنه ولی وبو میام آخه دلم براتون تنگ میشه
الناز
3 اردیبهشت 93 14:08
ای جونم انشاا... خدابهت دوقلوبده و وقت سرخاروندنم نداشته باشی ابجی...اخ منم ازاین ارزوها دارم عشقم منتظریم و امیدوار
فریبا
پاسخ
ممنون الناز جونمممممممممممممم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
3 اردیبهشت 93 16:37
سلام دوست عزیززززززززززززززم خوبی ؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگیده بود فریبا جووووووووووونم انشالله خدا دو تا سفارشیشو برات میفرسته تا هم کاکل زری هم نازپری داشته باشی فدات شم
فریبا
پاسخ
سلام مینا جونم منم دلم تنگیدههههههههههههههههههه مرسی
ساناز
3 اردیبهشت 93 17:59
انشالا دوتاشونو نصيبت بشه فريبا جان
فریبا
پاسخ
ممنون گلم
مامان نی نی
4 اردیبهشت 93 14:49
الهی خیلی قشنگ نوشتی ایشاله که زود زود یه دونش نصیبت میشه عزیزم
فریبا
پاسخ
فاطمه ع
4 اردیبهشت 93 19:33
انشاا.. عزیزم انشاا..
فریبا
پاسخ
راضیه
6 اردیبهشت 93 9:27
سلام فریبا جون من که رمز ندارم بخونم منم میشه مطلبای رمز دارتو بخونم؟
فریبا
پاسخ
باشه عزیزم
نسیم
6 اردیبهشت 93 19:06
سلام عزیزم بخاطر شباهت اسم وبلاگت (مسافرکوچولوی من بیا)با خودم وارد وبت شدم و دیدم که تو هم مثل من منتظری.....ایشالله زود زود مسافرکوچولوت بیاد....
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم
راضیه
7 اردیبهشت 93 9:26
سلام عزیزم پس کی به من رمز میدی ؟منتظرم
فریبا
پاسخ
خصوصی برات میدم
مامان
7 اردیبهشت 93 10:29
سلام دوست گلم وبلاگ زیبایت را خواندم .خوشحال میشوم که بیشتر با همدیگر آشنا شویم
فریبا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم منم خوشحال میشم
راضیه
7 اردیبهشت 93 11:15
مرسی گلم فریبا جون
مامان
8 اردیبهشت 93 9:23
خیلی از پستا رمز داشت و نشد بخونم. صبور باش بانو. این حکمت خدا که به بعضی ها دیرتر می ده و به بعضی شاید حتی نده، اجر بالایی داره ها! 10 ماه اقدام اونقدرا نیست که نتیجه ش این دل گرفته باشه. صبور باش و حلیم! این امتحان و این صبر وجود فرشته کوچولوتو خیلی برات زیباتر می کنه. ایشالله زودی میاد. مامانی هم از انتظار در میاد. از خدا بخواه داشتن نی نی ناز رو اول به صلاح زندگی تون قرار بده و بعد بهتون بده. علم این روز ا پیشرفت زیادی کرده. هر مشکلی راه حلی داره و مشکلات نازایی راه حل های فراوون. اما تجربه من و دور و بریام نشون داد تکنولوژی چیزی نبود که مارو کمک کرد فقط خواست خدا بود. یادت باشه بانو نینی رو به هر قیمتی نخوای. وقتی بخوای که صلاح زندگیت در این باشه. شدم خانم معلم؟ من هر روز برای مامانای منتظر دعا می کنم. میدونم انتظار خیلی سخته. می دونم روزهای مانده به پریودی چطور می گذره. می دونم دلت می خواد از وسطای دوره بخوابی و وقتی بیدار شی که حداقل 5روز از پریودی گذشته باشه. می دونم تحمل این استرس خودش سخت تر از هر چیزیه. اما تا خدا نخواد هیچی کنار هم قرار نمی گیره. بوس
فریبا
پاسخ
ممنون دوستم که این همه برام وقت گذاشتی مرسیییییییییییییییییی
مامان
8 اردیبهشت 93 9:33
سلام دوست عزیزم .شما که تمام مطالبت را رمز دار کرده اید برای دوستانتان ولی خوب اشکالی نداره از خدا میخواهم که نی نی های خوشگل و سالم وصالح به همه بده و به من و شما هم بده . و هیچ وقت هیچ زنی را در حسرت و آغوش گرفتن فرزندش نگذارد .آمین
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم مجبورم رمزدار کنم
رزا
8 اردیبهشت 93 9:45
عزیزم من یه جورایی شبیه همیم دوست داشتی بهم سر بزن....
فریبا
پاسخ
چشم ممنون حتما در اولین فرصت
راضیه
9 اردیبهشت 93 10:36
سلام فریبا جون انقدر خوشحالم از دیروز فکر میکنم بود که تو وب باران جان دیدم که نوشته بود خدا روشکر نی نی نازش صحیح وسالم وهمش تو فکر شما بودم ایشالله به همین زودیا ی خبر خوش اینجوری تو وب شما ببینم وبازم خوشحال بشم برا دوستام وشما هم همراه نی نی تون ی خانواده شاد و خوشحال رو با هم بسازید
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم اومدم وبت رمز بدم اون قسمتی که کامنت میزاریم هر چی مینویسم تایپ نمیکنه
مامان
9 اردیبهشت 93 15:36
سلام دوست عزیزم اینجا همه با دوستان قبلی خودشان فقط ارتباط برقرارمی کنند؟ من شما را لینک کردم ولی شما همه مطالب را رمز گذاشتید .علتش چیست عدم اطمینان به دوستان جدید؟اگر دوست ندارید که با هم صحبت کنیم بگویید که من برای شما نظر نگذارم عزیزم ؟
فریبا
پاسخ
شرمنده عزیزم
راضیه
10 اردیبهشت 93 13:49
سلام فریبا جون دوباره امتحان کن تایپ کن فکر نمیکنم الان مشکل داشته باشه آخه من منتظرت هستم
فریبا
پاسخ
چشم حتما؟راستی ازدواج کردی؟؟؟؟چند سالته؟
مامان
11 اردیبهشت 93 9:57
باشه عزیزم پس در زندگیتان موفق باشید و امیدوارم که خدا بهتان یه نی نی سالم و صالح هدیه بدهد . خدا نگهدار
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم به هم چنین
مامان
14 اردیبهشت 93 13:06
دوست عزیزم امروز اومدم ببینم که جوابم را چه دادی من لینکت کرده بودم ولی خوب چون شما دوست نداشتید پاکتان کردم ولی میخواستم یه چیزی بهتون بگم .ببین من در وبلاگم یه دعا در پست ثابت گذاشتم بیا و این دعا را به نیابت فرزند بخوان ان شااله که خدای مهربون در این ماه رجب رحمتت را شامل حال شما میکند گلم
فریبا
پاسخ
چشم عزیزم حتما میام و میخونم
مامانی دخمل بلا
14 اردیبهشت 93 14:33
سلام فریبا جون گل و نازنینم امروز اتفاقی به وبلاگت اومدم , خداروشکر این پستت رمز نداشت چون من رمز ندارم که بتونم پستهات رو بخونم و واقعا هم زیباو پر احساس نوشتی این پست رو عزیز دلم , برات بهترینها رو آرزو میکنم دوست من . امیدوارم خدا هم دخملی بهت بده و هم پسملی , هم مادر زن بشی و هم مادر شوهر , حنماااااااااااااا که از اوووووووووووووون خوباش میشی , مطمئنم. عزیزم کمی هم صبوری کنی , خدا مزد صبرت رو میده . راستی دسته گل زیبایی برای روز زن گرفتی , مبارکت باشههههههههههه. خوشحالم که همسر خوبی داری و خوشبختی چون عشق خیلی نعمت بزرگیه که خدا به هر کسی نمیده. با اینکه اولین بار بود وبلاگت اومدم اما حس خوبی داشتم و باهات غریبگی نکردم , همیشه شاد و سالم و خوشبخت باشی و به آرزوهات برسی عزیزم.
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به وب من سر زدید و ممنون از اینکه نظر گذاشتی انشالاه شما هم به تمام آرزوهاتون برسیددددددددددددد
مامان عالمه
17 اردیبهشت 93 15:52
سلام دوستم خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و با هم در ارتباط باشیم.
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم چشم در اولین فرصت
سحرمامی آرتین
17 اردیبهشت 93 16:24
Azizam ba ma hm dost meshe? Ba veb ma hm sar bazanen mamnon♡♥
فریبا
پاسخ
سحرمامی آرتین
24 اردیبهشت 93 12:35
?Azizam dost nameshe beua veb mon
محمدرضا
2 خرداد 93 13:24
خیلی قشنگه وبلاگت میشه گفت عالیه به وبلاگ من که برای خواهرم ساختم هم بیا
فریبا
پاسخ
ممنون چشم
مامان رها
2 خرداد 93 22:38
الهی.................... به رهای ما هم سر بزنین... ببین خاله یه همچین دخملی میخوای.....
فریبا
پاسخ
چشممممممممممممممممممممم